Bodrum'da Dalgıçlar Denizden 250 Kilogram Atık Çıkardı

Muğla'nın Bodrum ilçesinde düzenlenen etkinlikte dalgıçlar, deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı.

Bodrum Belediyesince "Denize en çok mavi yakışır" sloganıyla 12 yıldır sürdürülen temizlik çalışmalarına bu yıl Kumbahçe Sahili'nden başlandı.

Belediye çalışanlarından oluşan gönüllü dalış ekibinin yer aldığı temizlikte, denizden çıkarılan yaklaşık 250 kilogram atık meydanda sergilendi.

Atıklar arasında varil, sandalye, saat, cam şişe ve metal parçaları dikkati çekti.

Toplanan ve tekneyle kıyıya getirilen atıklar, belediye ekipleri tarafından kamyona yüklenerek ayrıştırılmak ve bertaraf edilmek üzere geri dönüşüm merkezine nakledildi.

Deniz dibi temizlik çalışması, 13 Mayıs'ta Yalıkavak Mahallesi'nde devam edecek.

Deniz ve Çevre Haberleri

Dalgıçlar Deniz Dibindeki Kirliliği Gün Yüzüne Çıkardı
Marmara Denizi İçin 5 Yıllık Yönetim Planı Hazırlanıyor
Bodrum’da Denizler İçin Temizlik Seferberliği
Marmara Denizi Günü'nde Temiz Deniz Çağrısı
Deniz Yaşamı İzmit Körfezi'ne Geri Dönüyor